Fredagmorgonens dagens

Idag lånar jag en lista av  Engla  , såg att dom också ska till Öppna förskolan. Det brukar ju vi också göra på fredagar så vi kanske kommer ses, hennes lilla Jolie är nästan 14 dagar yngre än vår lille A.


Humör: Helt ok! Skönt med helgen framför sig.
Gjort: Fixat frukost åt alla barna ;)
Planer: Öppna förskolan först sen blir det nog en sväng till A;s mormor och morfar innan hemfärd.
Ser på: TV, Hotell Kantarell (barnprogram för er som inte vet)
Lyssnar på: A som leker med en gammal data mus
Läser: Bara bloggar nu förtiden.
Dricker: Vanligt kranvatten.
Äter:Just ätit en tallrik havregrynsgröt med rårivet äpple.
Bästa:Fredag och en hel helg utan några planer (ännu i alla fall)
Sämsta: Mina stora barn har pappahelg så träffar inte dom förrän söndagkväll.
Barn: Lillkillen är gosigast i världen =), Stora killen är bäst=just gjort rent kattlådan. Dottern pratar bara om musicalen dom ska spela upp innan jul.
Väder: Kallt och klart, ser ut att bli en toppen fin dag.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Låter som en bra fredag :-)



Jag vet inte om kungakläderna blir för barnsliga. Svårt att säga. Min 6-åriga dotter tycker att allting är barnsligt men samtidigt så älskar hon att klä ut sig. Ja, det älskar väl alla barn :-)



Kramar

2008-11-07 @ 14:36:14
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Jag känner också ofta numer att jag bara läser bloggar... Nu har jag iaf läst lite mer böcker de senaste veckorna då jag rest mkt.

Trevlig helg!

2008-11-07 @ 23:32:51
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0