julklapps shopping

God morgon!

Tur att svärfar är elektriker, annars har det varit totalt svart ute men nu har vi "massor" med lyse. Ser ut att vara lite dimmigt också, hu. Men ska bara ta bilen till buss, 17km, för dom andra kommer in till stan efter jag jobbat.
För vi ska göra som alla andra, passa på att julhandla lite i dag. Känns nästan bara som ett ont måste. Tänk om jag hade gjort som jag tänkte från början att jag skulle shoppa julklapparna på nätet. Få se om vi orkar springa på stans upprustade och utbyggda köpcenter Gränby  eller om det bara blir julklappen som mamma bett mig köpa (från henne till mig) . Såg i tidningen fråninvigningen att man blir nog inte ensam ;)

Hör sonen uppe på sitt rum. Han är vaken! Vilken 17 åring är uppe förre 7 en lördags morgon ? Han har alltid varit morgonpigg men jag trodde det skulle ändra sig när han blev tonåring men inte då.

Nä nu är det dax att klä på sig och fixa det där sista. Snön har börjat smälta så det är jätte halt. Vi har 0 gradigt nu här.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0