JULMUSIK

Jag är ett stort fan av julmusik. Inte bara den vanliga traditionella utan även lite nya och moderna (fast måste jag välja så ligger den traditionella bäst till).
Så idag när jag fick Ica´s tidning Buffe och det stod om Peter Jöbacks nya julskiva. Så måste jag ju provlyssna gör det du också. Den innehåller fyra nya låtar ,bla duetter med Sarah Dawn Finer och Plura. Skivans säljs bara i Icas butiker. Men priset är bara 69kr/st och det bästa av allt 10 kr/skiva går till World Childhood. Vet du inte vad World Childhood är så går det också att läsa på Icas sida.



Jag har Peter Jöbacks tidigare julskiva men jag tror att denna också får följa med hem.

Kommentarer
Postat av: Nelly

julmusik är mycket mysigt att lyssna på:D

2008-11-19 @ 15:59:54
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0