lördagskväll

Nu har vi kommit hem från födelsedagskalaset. Jag hade ätit en god grönsaksgryta till middag så jag fika och åt tårta utan dåligt samvete. Har ju faktiskt gått ner 9,2 kg sen den 20 augsti när jag vägde in mig på viktväktarna. Känns riktigt skönt.

Har inte hunnit så mycket av det jag tänkt göra idag, någon som blev förvånad ;) Inte jag. Så jag har saker kvar att göra i morgon, dumt att vara sysslolös eller hur ;)

Är bara ledig på fredag i nästa vecka så jag vill förbereda lite i morgon för nästa vecka också. Måndag-onsdag är jag "fluortant", torsdag har vi planeringsdag med jobbet, fredag ledig = en sväng till öppna förskolan, lördag och söndag är det jobb istan. På söndag är det ju skyltsöndag också. Ja inte behöver man vara rädd för att få långtråkigt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0