onsdag morgon

Idag blev det uppgång tidigt. Ska få gå på jobbkurs, kul! Undersöker ju barn när jag jobbar så jag ska få lära mig ännu mera om barnsbett, om dom behöver tandställning och så. Nu undersöker jag bara små barn (upp till 6år) men en del saker kan man "förebygga" . Det är jag och en tandhygienist från jobbet som ska gå idag, extra kul att få gå nu fast man är barnledig =)

Lite kallt men kära sambon har satt i motorvärmaren med kupévärmaren. Härligt, han är för snäll.

Sambon har tagit med A till mormor så han ska vara där idag. Det blir långdag för dom idag ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur att jag kikade in hos dig nu för där fick jag en påminnelse ler Min dotter har fått hål (IGEN!)så jag måste ringa tandläkaren... Fy! Hon har nog ärvt efter mig, jag hade jättemycket hål när jag var liten. Ändå borstar vi tänder morgon och kväll, inget småätande, ingen saft och oboy och godis på lördagar :/



Hoppas att kursen är givande!

2008-11-05 @ 11:22:22
URL: http://trebarnsmorsan.wordpress.com
Postat av: HannahSthlm

Hoppas du får en underbar onsdag nu då:)!

2008-11-05 @ 12:27:42
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: anna

ja,det är kul att gå på kurs. Jag går nu en 2 dagarskurs och det är väldigt intressant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0