plocka och fixa

God morgon eller morgon är det väl inte längre, nu är det förmiddag. Har vairt uppe sen halv 8 då A inte ville ligga längre. Men vi har tagit det lugnt, har bara "hunniut" äta en långfrukost. Men nu har jag tänkt sätta lite fart.....

Känner mig lite julig så har tänkt börja lite smått att fixa idag. Jag som med nöd och näppe brukar få fram adventsstakarna till första advent. Har till och med köpt hem några hyacinter som jag hoppas kunna fixa till något fint med, det fick även följa en amaryllis med hem.

Kälken från mamma fick följa med hem igår, så jag har tänkt hinna ta ett kort att göra julkort av på A i helgen också, får se om det blir i dag eller i morgon. Vädret är lite grått få se om solen vill titta fram.

Fixa också iväg på födelsedagskalas idag då svågern fyller år. Sambon har fixat en present, han stanna till på Fulleröhandeln när han va på anställningsintervjun härom dagen. Tur att jag inte va med, känner för att köpa en massa nytt och piffa till det med här hemma. Och där finns hur mycket fint som helst.

A är lite gnällig idag. Vi var borta en sväng i går kväll hos ett par kompisar. Det blev mycket senare än vi tänkt och A ville inte somna. Så idag blir det nog en lång sovstund. Bra det för jag har tänkt tona håret.
Ja vi får se av jag hinner göra av allt jag tänkt mig. ;)   Brukar ju vara så med mig att jag har många planer men för inget gjort tyvärr.



Här är lite fint från Fulleröhandel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0