Torsdag

Oj så fort dagen har gått. Har jobbat förmiddagspass idag och trodde jag skulle orka/hinna göra något när jag kom hem, men icke. Det har varit en slö eftermiddag/kväll, skönt ibland men har nu en massa kvar att göra i helgen,hmmm. Ska när jag skrivit färdigt iallafall hänga en maskin tvätt, hörde just hur den pep att den va färdig ;)

Sambon har varit på en antsällnings intervju idag så A har varit en sväng hos farmor idag också. Sambon har jobb men känner att han jobba "för länge" hos samma arbetsgivare så han kollar runt lite. Lite "fel" tid just nu när dom säger upp folk både till höger och vänster men någon gång ska han väl hitta något som passar honom. Men det här lät inte som något som passa (lönen för låg). Ja vi får se, han har fler ansökningar ute. Ett jobb han sökte va det närmare 300 sökande till :(



Det har kortet tog jag i går förmiddag. Nu har det kommit mera snö. Vi har ca 5 minus och lite lagom med snö. Perfekt om du frågar mig. Så här kan det få vara tills det blir vår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0