tv-torsdag

Nu är det snart dax för sängen. I morgon är jag ledig, skönt. Har planer på öppna förskolan, någon som blev överaskad ;)
Vi får se, A är ju fortfarande förkyld :( och sen är det 5 dagars jobb till innan jag blir ledig igen.

Idag hade vi trevligt på planeringsdagen. Kul att träffas när man inte "jobbar" utan lite mer privat, även fast vi faktiskt har jobbat massor idag, men inte med sånt vi brukar.

Har bara tagit det lugnt på kvällen. Läst en massa dagstidnigar som jag inte hunnit kollat i nu när jag jobbat här i veckan.

Sitter och slötittar på Nytt läge på trean. Och jag säger bara stackars människor som ska på där. Herregud vilka färger och det är ju massor.

Hade tänkt kolla runt lite på netshopping av julklappar. Men klockan springer ifrån mig. Får göra det imorgon ( om jag hinner, fattar inte vad timmarna tar vägen, idag har jag bara kollat in favorit bloggarna ändå och inte alla som jag skulle vilja läsa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0