dator tid

Äntligen har jag tid att sitta vid datorn en stund =)
Försökte skriva ett inlägg i morse igen med det gick inte idag heller, undra om det är någe knas eller om min hjärna inte funkar så där tidigt ;)

Har som sägt jobbat idag igen. En stackars tjej, gravid i vecka 38, kom tillbaka idag. Vi lyckades inte få bort det onda igår,  som va får förhoppning,hoppas verkligen hon har blivit bättre nu. Aldrig roligt när man inte lyckas få bort det onda. Men så är det när man jobbar med människor, alla är inte lika och behöver lika behandling.

Fick lunch när jag kom hem sedan bar det direkt vidare till ett barnkalas. En kille som fyllde 8 år, tiden går så fort det va ju inte länge sen han va lika liten som A. Vi hade jätte trevligt där. Träffat folk som vi inte ser så ofta.
Massor med goda kakor och tårta. Den här helgen har inte varit någé bra för min viktminskning :(  Va så mat hungriga på vägen hem så då blev det en pizza (vi köpte en familjepizza som vi dela på hemma).  GOTT men ack så "farligt".

Nu har sonen hämtat in ved och tänt i kamin här brevid så nu har jag det skönt.

Är lite ledsen !  Har haft mina nya stövlar för första gången i helgen och tyvärr så har dom blivit skadade. Men så blir det väl när man köper billigt.:(  Vet inte vad jag gjort.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hm - jag tryckte just i mig en halv förpackning Ben & Jerry's-glass. Kanske inte helt optimalt för formen det heller =)

2008-11-02 @ 21:13:20
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Nergårds-Emma

Låter som en väldigt trevlig söndag - trots kalorierna :-) Lite gott måste man ju få äta.

Så mysigt att ha en kamin att elda i!

Kramar

2008-11-02 @ 21:41:22
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0