fredag

Det blev ingen öppna förskola idag. Ur A;s näsa rinner det grönt snor ;(  Och jag ska ju jobba så fem dagar till innan jag är ledig. Så jag är lite trött.

Vi har ju nu fått fart på våran gamla videospelare så idag har jag kört ett gjmpa pass till en video. Friskis och svettis gamla träningsvideo =) Jag hade spart kvittot i förpackningen den va köpt 961007 för 198kr, det ni. Tyvärr har jag inte använt den dom senaste fem åren. Det va inte så lätt idag heller ;)  Vet inte om jag ska skylla på A som ville vara med och stå och ligga på samma ställe som mig. Eller om det är jag som är för otränad ;)  När jag gick in på Friskis och svettis  för att fixa en länk så ser jag att dom nu lanserar sin nya jympa DVD =)

Har tänkt ta det lite lugnt idag även om jag hoppas hinna lite plock. Ska göra det färdigt till advent. Plocka fram adventsljusstaken och så. Måste ju kolla om det finns glögg hemma också  ;)

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag måste kolla in den tränings-DVD'n. Kan vara dags att köpa en ny. Det blir roligare att träna med någon ny då och då.

Hoppas ni får en fin helg och att lille A kryar på sig!

Kram

2008-11-28 @ 16:46:06
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Här ska det också plockas.

Jag har tyvärr aldrig fastnat för träningsvideor.

2008-11-28 @ 18:21:24
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0