äntligen datatid!

Ojoj hela dagen har bara rusat förbi.
A och jag börja med en sväng till Öppna förskolan. Där va det massor med barn, både nya bekanskaper och en del "kändisar". Passa på att lämna lite kläder till klädloppisen som finns där ( har tre! vinteroveraller från förra vintern,traderafynd, som är fina och kan användas av flera barn) Hade sålt ett par jeans sen jag va där sist, som jag fick pengar.

På vägen därifrån så handla vi till Taco`s som vi ätit i kväll. Dotterns tur att fixa.

Därifrån så åkte vi till A;s mormor och morfar, dit kom min syrra och hennes lilla tjej  från Jönköpings trakten i onsdagskväll. Härligt att träffas! Lilltjejen hade blivit så stor. Mamman också ;) hon väntar barn i mitten av december.
Våran andra syrra fyller 40 i morgon, så vi va iväg och köpte ett jätte fint Snö halsband som hon ska få av oss hon ska även få ett  presentkort något helt annat som önskat sig.
 Visst är det fint. Hoppas hon ocskå tycker det.


Ikväll har jag sett nästan hela Idol. Vet inte men jag tyckte inte någon utmärkte sig mer än någon annan. Ja vi får se om jag ser något mer avsnitt om jag tycker att någon blir en ny Idol.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är less på Idol, tycker inte att de är bra.

2008-10-10 @ 22:34:41
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Nergårds-Emma

Vilket fint halsband!

Jag är också trött på idol. Orkade inte ens se det i fredags utan såg det på datorn igår. Först tyckte jag att den nya juryn var bra men dom har blivit jättetråkiga och har helt konstiga åsikter.

2008-10-12 @ 13:11:57
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0