Äntligen!!

Äntligen en dator med fungerande internet =)
I går åkte vi till syrran i Småland, en liten resa på ca 50mil. Därför blev det inga inlägg igår men nu har hennes man fixat så vi kan använda min bärbara hos dom. Men det va dottern som kasta sig över den först men nu så.

Resan hit gick bra. Lille A sov mest hela tiden, lite gnäll innan vi stanna på McDonalds utanför Norrköping. Jag åt Ceasarsalladen den va riktig god (jag brukar ju alltid ta hamburgaren ändå men nu tänkte jag att det kommer nog bli mycket extra ätit den här veckan).

Idag hade vi tänkt gå en tipspromenad som idrottsföreningen ordnar (tror jag) men det regna något förskräckligt så det blev inget av med det. Vi har suttit och pratat och haft trevligt hela dagen.

A har så mycket saker att leka med här, då kusinen har en massa. Fast självklart ska han ha samma saker som kusinen (hon är 3,5år) så lite gråt och tandgnissel blir det mellan varven. Men båda behöver lära sig att dela med sig.

A sov riktigt länge idag har ju blivit sent flera kvällar i rad. Det va ju bra att han sov länge idag nu när det blivit vintertid igen. Fast lite tokigt med mattiderna har det blivit. Förstår att bönderna och kossorna har det besvärligt med sommar respektive vintertid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0