boken "utläst"

Så där ja nu har jag lyssnat färdigt på min bok i bilen ( har ju börjat åka i den "nya" bilen och flyttat på boken har liksom inte blivit av).

Boken heter "Flammande skyar
Av Nora  Roberts.

Tycker att boken va så där, inget jag kommer att läsa om, men heller inget som jag säga att man ska låta bli att läsa. Katarina Ewerlöf gillar jag som uppläsare. Lyssnat på många böcker som hon läser och kan rekommendera henne.

Dottern har lånat hem "Med gift i blodet" av Val McDermid, någon som läst den ? Bra eller dålig ?

Kommentarer
Postat av: Missbella

Va kul attdu deltar i tävlingen, nu är du registrerad!

2008-10-21 @ 18:52:14
URL: http://missbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0