borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma, så skönt. Har hunnit packa upp och slöat lite i soffan. A blev glad när han träffa sin pappa igen.

Det va dimmigt på vägen hem så det va lite jobbigt att köra. Vi stanna och åt på Loftet i Flen, ett omyssigt ställe men jätte god mat, husmanskost. Dottern åt raggmunk själv åt jag entrecote med bea, åh så gott.

I morgon är det jobb igen, hej och hå. Ledig fredag sen jobba lördag, söndag och måndag, ledig tisdag, kurs onsdag, jobba torsdag. Känns lite tungt men veckan därpå så är det bara två jobbdagar.
På fredag så fyller vår kompis (A;s fadder) och på söndag så ska vi på barnkalas. Så den närmaste tiden är det lite mycket.



Har fått en paket avi med posten när jag varit borta. Undra om det är müsli jag vunnit hos Petra. (Hon har en ny tävling på gång så gå in och kolla hos henne OCH så har hon en väldigt trevlig sida att läsa även om du inte vill vara med i utlottningen). Tyvärr så är mitt utlämningställe för paket helt åt fel håll, så vet inte när jag kan hämta det, ja det är allstå 17km enkel resa dit, inget man gör på lunchrasten precis absolut inte när man jobbar ca 3 mil åt andra hållet. Härligt att bo på landet ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Nämen, vad jobbigt att du måste fara så långt för att hämta paketet! Hoppas du får tid att göra det snart då. Kram!

2008-10-30 @ 06:54:12
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0