hemma igen + ACDC

Så där ja nu har jag jobbat färdigt och hunnit få i mig lite mat.

Det har varit som vanligt på jobbet. Lite av varje. Jag är en sån som tycker om att ha olika sysslor. Vi har även hunnit titta på mina arbetstider som jag får när jag ska börja jobba i januari. Tiderna är ok men har kunnat tänkt mig vara hemma ett tag till. Ska visserligen bara jobba 60% (=3dagar i veckan) men ändå min lilla plutt är ju så liten. Har snålat på dagarna så jag kommer nog vara hemma mycket i sommar, tror jag.


 
Så här fint hade kära sambon gjort när jag kom hem. Inte undra på att man tycker om han ;)  Lycktan och "kronan" med blomman i fick han när han fyllde år. Det är därför det fortfarande hänger kort på dom.
Just ja han fick ju present kort på ticnet också. Idag har han bestämt sig för vad han (+jag!) ska göra. Jag blev super glad så jag nästan jubla när han ringde till jobbet. Han tycker vi ska åka på ACDC. JIPPI! Jag har sett dom spela förrut i Globen. Biljetterna släpps på lördag kl 10.00 så då är det bara att sitta i telefon. Dom spelar i Globen 20 februari om vi fattat rätt.=) Jag måste lägga till ACDC i rubriken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0