kallt

Sova i sin egen säng, det är nog bland det bästa som finns. Ialla fall efter man sovit i en gammalbädsoffa med sonen halva natten ;) Men jag ska inte klaga är ju så glad att syrran bor så stort så vi får plats att komma och hälsa på, både dottern och jag har haft egna rum.

Idag är det kallt ute, 3 minus grader, tur att man inte börjar så tidigt. Hoppas det har blivit varmare när jag ska åka så jag slipper skrapa bilrutorna.

Nä nu ska jag gå och duscha innan jag väcker dom andra med frukost.  Skönt med sovmorgon för allihop, stora barnen har höstlov , sambon ska vara hemma med A och jag börjar inte förrän 10.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kom ihåg att det imorgon är det sista dagen av Bloggarnas stegrace. Stega järnet nu!!! Visst har en månad gått fort? Kanske man skulle ha haft en längre tids stegutmaning. Vad tycker du?

2008-10-30 @ 18:07:11
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0