Öppna förskolan

Idag har vi hunnit vara på öppna förskolan en sväng. Alltid lika kul. Idag va det många barn i A;s ålder vilket gör det extra kul. A klättrar gärna upp på ruchkannan och sitter och tittar över rummet på vad som händer.  Annars är det som jag skrivit om tidigare spisne och köks sakerna som han gillar bäst, kan han vara en blivande kock kanske ;)

På vägen hem stanna vi till en snabbis hos mamma, passa på att lämna tillbaka en pajform som hon hade lämnat en paj i till sambons födelsedag. Sambon kom också förbi och sa hej och passa på att pussa lite på A. Stanna ingen lång stund för A va jätte trött, han har inte sovit i natt heller,hmm. Inte vi heller :( Skcika ut sambon på morgonkvisten ur sovrummet, han skulle ju upp opch jobba så han fick lägga sig på soffan så han fick sova lite åtminstone. Undrar vad det beror på ? Många intryck som ska sorteras ?
Men nu sover han utan lunch, trodde han skulle vakna tidigt men inte. Skönt för jag har en del att göra ( istället för att sitta här,hmm).



Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis - du är en av vinnarna i min bloggtävling om müsli. Mejla mig ditt namn och adress till [email protected] så kommer vinsten med posten!



Ha en fin helg!

2008-10-17 @ 15:47:34
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0