promenad dax!

Ny dammsugar påse kan göra underverk, haha, jag lovar. Nu va till och med sambons gamla Miele riktig bra, förrutom att den är så tung ;)

Nu har jag nästan städat färdig, men någon promenad har det inte blivit ännu, men NU är vi på väg ut. Solen skiner och det är 10 grader plus, kan det bli bättre =)

Ska ju i väg och väga mig idag,hmm, tror inte det går så bra idag, har ju gått ner alla gånger tidigare så det är ok ändå. Så jag har mätit mig idag, det såg riktigt bra ut. 6cm runt midjan =) Det har minskat överallt faktiskt utan runt bysten men det gör ju inget ;) (inte heller runt halsen men där har jag inga problem med övervikt, hihi)



Bild som jag tagit för några dagar sedan. Det skymtar en litet vattendrag som ni kanske ser som rinner vid våran tomt. Ser att det mest ser ut som något som blänker men det är allstå en liten å som rinner där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0