tisdag

Idag har jag  hunnit varit göra en hälsoprofil som jobbet fixat genom Länshälsan, alla på jobbet ska göra en. Har ju tidigare varit in och tagit prover kanske några av er kommer ihåg. Jag är lite för tung, men det visste jag ju redan, har faktiskt gått ner över 5kg sen jag börja på viktväktarna, så jag är på G. Behövde även röra lite mer på mig, hmm, jag vet det har varit dåligt med morgonpromenader nu ett tag. Men i det stora hela så såg det bra ut dom hitta inte några fel som jag inte visste om, alltid något =)

Vi hade A:s farmor med oss så hon gick en promenad med A medans jag va hos Länshälsan. Alltid lika roligt hon är så snäll och trevlig. A gillar henne mycket. Vi passa även på att fylla på kylskåp och skafferiet när vi va i "civilisationen".

Det fina vädret håller isig fortfarande så det kanske blir en promenad senare. Fast A förkylning vill inte riktigt ge sig, undrar om vi måste besöka vårdcentralen snart eller om vi ska fortsätta med nässpray och hostmedicin ett tag till ?

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Grattis! Vad duktig du är som har gått ner fem kilo. Det är så svårt att gå ner i vikt! Bra kämpat.

Kramar

2008-10-07 @ 17:40:46
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Petra

Håller med Emma, bra jobbat att ha gått ner!

2008-10-07 @ 18:37:53
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Smilla

NergårdsEmma + Petra ; Tackar, har hittils inte varit så svårt, inte tagit allt fikabröd och inte så mycket ur skålen med ostbågar på helgen ;)



kram smilla

2008-10-08 @ 13:29:32
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0