tisdag

Så där nu har man hunnit jobbat färdigt i dag, åtminnstone det jag har betalt för, "gratis" arbetet hemma har jag inte ta i tu med ännu.
Idag har jag varit ute i en byskola och pratat med barna i 4;an och "barnskolan", tyvärr fick vi inte fart på videon så någon film för dom blev det inte desto mera prat för min del.
Lillie A har varit hemma hos sin farmor. Tur vi har henne!

Har hängt en maskin tvätt ute för vi har ett härligt väder idag. Hoppas hinna med en promenad senare under dagen.
A va så trött när jag hämta honom så jag trodde han ville ha sitt mellanmål och sedan sova, men nu är det full fart. Han har hittat Duplo hinken som jag plockat fram efter storebrosan. Så det är ett "himla" liv här för han häller ut dom, brukar i vanliga fall lägga tillbaka dom men inte nu så nu har jag hela golvet fult med Duplobitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0