måndagen är över

Hade stora planer på att storstäda idag men det blev inte så =(  Hamna framför datorn igen. Får nog skaffa mig dataförbud eller så snart ;)

Har i allafall hunnit tona håret. Jag använder alltid Goldwell  toning som jag köper hos min frissa. Ser nu när jag fixar länken att den färgen jag använder inte finns med, har dom slutat med den? Den heter dark mahogany brilliant har har nummer 4R. Får se när jag ska till frissan nästa gång har en bokad tid i början på november. Tur att jag vet att hon är duktig på det där med färger så jag känner mig rätt så lugn trots att min färg inte ser ut att finnas kvar. Färgar håret hos frissan några gånger om året sen brukar jag tona det själv hemma mellan varven.

Passa på att ta en skön stund när jag tona håret. Skrubba och smörjde. Gäller att passa på när det finns någon som kan ha hand om A under tiden. Han vill annars gärna vara med i badrummet och helst in i  duschen. Så ofta blir det bara en snabbdusch på mornarna.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Skönt med en liten pyssla om sig själv stund. Jag skulle också vilja tona håret hemma, men vågar nog inte :-)

2008-10-21 @ 12:52:36
Postat av: Helen

Jag gillar också toningarna från Goldwell. Jag har kollat upp och 4R finns fortfarande. Bra va!

2008-10-21 @ 13:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0