vinsten har kommit

Jobbet va som vanligt idag igen. Usch lite tråkigt att det är som vanligt för jämnan. Idag har jag ialla fall skrivit min ledighetsansökan from 1dec fram till sep nästa år, från april så har jag önskat helt ledigt. Men jag är ju lite feg så jag lämna inte in den förrän arbetsledaren gått hem. Hon är inte så "farlig" som man kan tro ;)  Hon kommer med all säkerhet ringa och fråga om jag vill jobba extra och inte kan ju jag säga nej, tyvärr. Men jag vill vara hemma med lille A, hans barndom kommer aldrig tillbaka. Jag är ju så pass gammal så fler barn lär det inte bli heller.

Vet ni va?
När jag kom hem hade min snälla svärmor hämtat mitt paket. Ni vet det med müslin som jag vunnit hos Petra. Jippi!! Nu ska här ätas, sambo hade köpt yughurt till sig (jag käkar ju havregrynsgröt numera) men den kommer jag äta av i morgon. Längtar redan till frukost.




Oj ser just på nyheterna om att det kommit snö nere i småland. Tur att vi åkte hem igår för jag har sommardäcken kvar på bilen. Sambon bytte på ena bilen idag och ska byta på den andra ihelgen.

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla:)!

Postat av: Petra

Vad spännande! Får se vad du tycker sedan. Den är ju som sagt nyckelhålsmärkt, så lite "dammig" är den, fast de där kornflingorna är härligt crunchy och att man sen vet hur bra de är för kroppen gör det inte sämre. Kram på dig!!

2008-10-31 @ 07:24:27
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-31 @ 07:39:16
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: matilda

tjaa! kolla in och kommentera min blogg! ;):)

2008-10-31 @ 07:39:42
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0