barnvakter

Hjälp jag har inte glömt bort er! Det är bara dagen som gått alldeles för fort.
Har jobbar mellan 8-16 (+restid 30 min per håll).  Mamma va barnvakt första halvan, då hann hon både strycka och skala potatis som jag kom på att jag borde gjort i går kväll;(   Sen kom min kära pappa och tog över lilla A (mamma skulle iväg med en kompis till henne som fyller år idag). Pappa har inte  någonsin bytt bajsblöja tror jag, hmm. Men idag gjorde han i allafall ett försök. Men det va precis när sambon kom in genom dörren så pappa/morfar hade tur och slapp.

Sambon håller ju till utanför här precis och snickrar på "gäststugan". Det går snabb för dom. Vi kommer nog att åka och köpa tapeter och golv i morgon.
  


Som ni ser så kommer det bli målning på schemat i helgen. Ska ju som tur är bli fint väder och upp till 14 grader. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0