damsugaren

Skit, skit skit damsugaren gick sönder medans jag höll på i första rummet. Blir man "tokig" eller ? Som tur är så är jag en samlare. Så jag har letat upp min kära sambos gamla damsugare ute i förrådet. Men jag fick verkligen leta för den fanns på tre olika ställen. Plus att själva damsugar munstycket satt hårt fast på den vi använder, vi har klinkers golv nästa överallt nere pga golvvärmen och det sliter så på hjulen som sitter på munstycket. Så efter en massa "muttrande" och hop plockande har jag nu dammsugit. Jag förstår varför vi tog min dammsugare och användt den, får herre jesus så tung den har var.
Nu är det jag som letar upp en ny dammsugare snarast möjligt. Någon som har någon bra som ni kan föreslå?

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Japp, min dammsugare Electrolux Ultra Silencer. Jag köpte den efter mycket efterforskning och tycker att den är tyst och suger bra.

2008-09-04 @ 13:59:41
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Smilla

NergårdsEmma:

Tack för tipset, ska kolla runt i helgen och då ska jag ha dit tips i huvudet.

kram Smilla

2008-09-05 @ 08:04:51
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0