födelsedagskalas

Vi har varit på födelsedagskalas A:s farfar fyller 65 år idag. Det va ett litet  trevligt kalas, bara familjen.

På förmiddagen va vi på Öppna förskolan. Roligt som vanligt. Många barn och idag va det bara mammor där. Så mycket folk att vi va tvugna att fika i omgångar ;)  A hade så roligt, han va så gosig idag att två andra mammor fick besök av honom i sina knän, han lutar huvudet emot dom. Men mellan varven va det sån fart på honom att en annan mamma sa att det va sån skillnad från i våras;) och det är det verkligen. Nu när han kryper på riktigt och går längs väggen så händer det saker.

Vi passa på att hälsa på hos A:s mormor på vägen hem. Morfar va på boultävling. Dom ska åka till stugan i helgen för det ska ju bli fint väder med solsken=)  Jag hade glömt berätta för mormor att F är hemma i morgon när jag ska jobba (istället för idag då jag har varit ledig) så hon hade tänkt komma i morgon så nu fick hon en dag "ledigt".

Jag och sonen har just sett "Cold case" på 9:an. Det är ett programm så vi bägge gillar och ofta ser på tillsammans. Fast idag hade han nog hellre sett på "The Simsons" fast det är ett programm jag bara vägrar behöva titta på , så han fick snällt göra som jag ville.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0