friggebodsbygge

 

Hurra nu lyckas jag få hit bilderna!  Men fråga mig inte varför jag inte tog någon bild i kväll när dom slutade för dagen?!? Får ta en i morgon bitti innan jag åker till jobbet, nu är det svart ute =)  Det har i allafall blivit vägar på två av sidorna och plintar är gjutna till den lilla lilla farstukvisten. Vi har också bestämmt var fönstren ska sitta och på vilka höjder.
Fått frågan om vi har någon ritning men det har vi inte, bygger utifrån sambons huvud ( och bygghjälpen lägger till och drar i från när det behövs fast inte så ofta, det verkar som F tänkt till ordentligt. Duktiga han!)

I morgon ska jag jobba heldag så det blir nog inga inlägg under dagen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Coolt, jag vill också ha en friggebod, nu får de ju vara hela 15 kvm!



Apropå skitdagar - sådana har jag haft hela veckan nu :-( Hoppas på snar bättring.

2008-09-17 @ 22:16:32
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0