kväller

Oj nu har det blivit kväll igen. Naturligtvis börja jag och A dagen med en promenad. Sen va det bara tid för en dusch och sen iväg till jobbet. Där va det som vanligt :) Dottern kom till jobbet när det va dax att åka hem. Hon hade varit hos frissan och eftersom vi bor på landet går det inte så många bussar, så för att hon skulle komma hem, så fick hon lov att ta sig till mitt jobb för att åka med mig. Då fick jag ett sms av sonen som också varit hos frissan idag (fast tidigare så han hem med sista bussen) han ville att jag skulle köpa hår färg, svart! Som den snälla mamman man är så åkte jag snällt och köpte det åt honom, fast jag inte tycker att han ska vara svarthårig. Nu har vi just ätit fruktsallad, som den stora sonen fixat, medans vi titta på Idol. Känns lite som förnedringstv, fast jag satt också där och hade roligt åt dom stackarna som inte gjorde så bra ifrån sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0