lördagkväll

Hej och hå! Nu har lördagen också gott.
Efter en halvdags jobb så hade jag tänkt ta en sväng på stan(=Uppsala,för mig) men jag va helt enkelt för trött så jag vände innan jag kom fram till gågatan och gick till bilen istället. Tog ändå två timmar innan jag kom hem för först så måste jag in och handla blöjor och mjölk vilket va slut bägge två. Sen så skulle jag tagit ut pengar när jag va i stan men det glömde jag så det va bara att svänga in på vägen. Där gjorde dom reklam för veckans bröd på hembageriet så jag va helt enkelt tvungen ;) att gå in och handla.
När jag kom hem så blev det mackfika med ny köpt bröd, som tyvärr inte smaka något speciellt. Det skulle dröja ett tag innan det blev mat. Vilket vi va bortbjudna till en kompis på. Det är ahn vi har köpt våran nya bil av, vilken han hade städat och fixat idag, bla lånat hem bilklädseltvätt från jobbet den passa även vi på att låna till våran "gamla" bil. (det är samma årsmodell på bilarna)
Lille A och jag åkte hem tidigare från våran kompis, för jag va så trött, somna i soffan. När vi kom hem så lysste inte våra ytterlampor. Hu så mörk det är på landet säger jag bara. När jag kom hem så gick tröttheten över(eller va det bara att jag hade så mycket att göra när jag kom hem.)
Det va så länge sen jag han kolla in mina favorit bloggar så hoppas jag hinner göra det nu innan sambon kommer hem från "speedwaykvällen" hos kompisen.


Kommentarer
Postat av: Tess

Jaa, vi har haft en superdag!! :)

Vet hur det är det där med att det tar 2 timmar innan man kommer hem pga alla måsten på vägen ;)

Handla lite här och där :)

Hoppas allt är bra med er..



Kram

2008-09-27 @ 23:22:16
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag däckade i soffan igår också...på grund av för mycket glass =)

2008-09-28 @ 22:04:29
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0