måndag

Nu har ännu en måndag snart gått till ända. Fattar inte veckorna bara rusar iväg. Och inte lär det bli bättre den här veckan då jag jobbar alla 7 dagar. Då lär det bara bli sova , äta och jobba. Fast jag kommer ju inte att jobba 8 timmars dagar alla dagar förmodligen bara två men ändå, jag är ju inte van precis. Har ju varit hemma ett år nu med lille A.

Har varit fluortant idag med fast nu har vi bytt skolor. Det här är skolorna som jag själv har gått i och mina barn går/gått i så känner mig som "hemma". Började vid 8 och slutar vid 1. A har varit hos mormor så självklart stanna jag på en lunch efteråt, A sov när jag kom så det passa bra.

När vi kom hem blev det självklart en sväng in i friggeboden. Idag har dom läggt in spånskivor till golvet. Svärföräldrarna har varit in och köpt golv och dörrar. Vi fick ju inte hem det i fredags när vi va till stan men inte hade någon släpkärra med.

 

Dom här bilderna är sen igår, nu ligger det som sägt spånskivor på plats. Hade inte med kameran ut idag vet inte vad jag tänkte på ;)  Det ska allstå bli ett sovloft. På första bilden ser man vart. Det kommer att "sticka" ut över ytterdörren som ni sett på tidigare bilder.


Ska på ett läkarbesök dirket efter jobbet  imorgon så det dröjer innan det kommer något inlägg. Sambon tror iallafall han hittat felet som vi haft i helgen med att inte komma ut på nätet så det ska förhoppningsvis inte ställa till problem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0