måndag igen !

I går han vi med allt somk vi hade tänkt, fast glömde handla grädde till tårtorna, men det fixar sig på något sätt. Är inte så ofta på sysmtemet heller så inte tänkte jag på att dom inte har öppet på söndagar. Har fått ett vin tips av Petra som jag hade tänkt köpa, hoppas jag hinner betälla så jag kan hämta ut det på Ica.

Idag har A och jag hunnit vara på Kyrkans Öppna Förskola där vi bor. Vi va inte så många, 4 barn. Många är på fotografering på Öppna förskolan där vi brukar gå i vanliga fall. ( Vi har ju just tagit 1 års kort så vi hade bestämmt oss för att inte ta några där.) Det va trevligt  2 av barna hade vi inte träffat förrut även fast en av dom bor nästan grannar.

Nu är det stor städning som gäller!! Kära sambon fyller ju år på onsdag och det låter som det kommer folk då också även fast vi ska ha fest på lördag. (Misstänker att det kommer kommer några på natten till onsdag dom brukar ha sånt för sig, fast tills dess behöver det inte vara mera än undan plockat.) Men sambon har tagit ledigt den här veckan så vi ska hjälpas ut. Man hinner ju inte så mycket när man har en liten kille som gärna vill vara med och greja.

Solen skiner och det ser härligt ut ute men vi "måste " ju vara inne. Kanske hinner en promenad senare.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag ska nog också testa det där vinet. Tur att din sambo kan vara hemma och hjälpa dig med förberedelserna!

Kramar

2008-09-29 @ 18:32:16
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad roligt att du vill testa mitt vintips!

2008-09-30 @ 14:17:13
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0