måndag

Har jobbat igen. Idag har jag varit fluortant ;) i en högstadieskola. Alltid lika kul! Det är frivilligt för barna att ta och de flesta tar så det är bra då har vårat "tjat" gått hem =) Vi är ute i samma skola tre dagar på rad tre gånger per år. Så dom känner igen oss och vet att vi kommer med jämna mellan rum.

Friggebodsbyggandet har startat idag och det har hänt mycket. Nu ser man hur stort det kommer att bli. Lite "läskigt" när man ska bestämma hur vi vill ha det. Hur högt upp ska fönstret sitta ? Vart vill vi ha dörren ? Hur långt ut ska loftet gå ? Usch ja men jag tror vi har kommit överens rätt så bra. Jag  är ju inte med och bygger som F så vi får väl se hur det blir när det är klart ;)

Ni som läst svaren i utmaningen jag skrev igår vet att jag egentligen inte har tid att sitta här ;) Det är CSI NY på tv just nu. Sitter och tittar samtidigt som jag ska skriva så det blir inte mycket skrivet absolut inget som är kul att läsa. Så jag slutar skriva nu så hörs vi i morgon=)

Kommentarer
Postat av: Sara Small Town

WOW vilken snygg design du har på din blogg nu för tiden. Jag blir riktigt avundsjuk!!! Härlig och så extra kul att läsa dina inlägg nu.



Roligt med utmaningen du gav mig, känns dock lite läskigt att "outa" sig så där på sin blogg. Man vet ju inte vilka som läser den... skrattar



Kul att att läsa att du gillar hårdrock, vi har säkert några skivor (LP:en) av samma artister!



Ska bli kul att se bilder från erat friggebodbygge.



Kram

Sara Small Town



2008-09-15 @ 22:41:44
URL: http://smalltownstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0