onsdag

Nu har jag varit till frissan. Samma frisyr fast kortare då försås, och nu är jag rödhårig. Kommer nog att kännas konstigt dom närmaste dagarna men har haft fägen förrut och gillar den. Mitt hår hade blivit väldigt ljust nu i sommar trots att jag tonat det hemma med jämna mellanrum.


Jag passa även på att köpa Hårologis Leave on conditioner som hon rekommenderade till mitt torra hår. Någon som testat ?

Har också hunnit med ett föräldramöte. Usch och fy, känns som man bara sitter av tiden. Inget vettigt sägs. Jag har varit på alla föräldramöten som har varit och nu går dottern i 9:an (har självklart även gått på alla sonens föräldramöten, han går nu andra året  i gymnasiet, som tur har dom inga längre ;)  Tycker attt det blir sämre med information ju äldre barnen blir. Beror säker en hel del på mentorerna, dessa två som jag träffa idag va nog inte ense om något. Vi skulle idag få lite information om gymnasiet i dag men inte blev jag någe klokare :(

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

berätta om den va bra =)

2008-09-11 @ 20:59:00
URL: http://http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0