smörgåstårtor

Kursen va precis så givande som jag trodde. Fick massor med tips som jag kommer ha användning av när jag börjar jobba på "riktigt" igen efter mammaledigheten. Ja redan nu förstås när jag jobbar;)

När jag kom hem hade käre sambon hunnit städa så gott som färdigt =) Så jag har lägt min energi på göra fler smörgåstårtor och dekorerat dom jag gjorde igår. Minns inte om jag ens har gjort smörgåstårtor  förrut och nu har jag gjort sex stycken.
 
Hoppas nu bara att dom smakar bra. Få väl se i natt hur många som går åt ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Kom ihåg att ta på dig stegräknaren imorgon!!

Hoppas du känner dig taggad!

Postat av: Amlon

Vilka fina tårtor! Ser mumma ut! ;)

2008-10-02 @ 19:22:19
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0