torsdag!

Ännu ett alldeles för sent skrivet inlägg. Borde nattat för länge sen... Har inte sovit bra på länge, stackars A är förkyld så det är han som håller mig vaken. Har nu varit uppe mellan 1-2  två nätter i rad nu, inge bra när man ska jobba dagen efter. Men nu har jag bara 3 dagar kvar med jobb den här veckan.
Fick reda på i dag att det är en kurs på jobbet på tisdag som dom tycker jag ska vara med på. Jätte intressant så jag vill gärna gå men börjar få lite smått panik hur ska vi hinna fixa allt till sambons 40 års dag nästa vecka ( och fest nästa helg ). Fick även en dag till i november att jobba.
Idag på jobbet kom det speciallist och berätta om sin verksamhet och vårat samarbete. Det va extra kul för det va en kille som jag jobba med för några år sedan. Kul att få höra lite "skvaller" vad som hade hänt sen sist. Han hade också fått barn 2007 (fast det visste jag, hade läst födelseannonsen)

Mycket energi går just nu åt till att fundera på när jag ska börja jobba och hur mycket. Har begärt ledigt året ut. Men har snålat på dagarna så jag kan vara ledig längre. Men ska man jobba lite efter nyår och sen ta ledigt i vår och sommar. Men vad säger dom på jobbet då? Skulle gärna vara ledig i vår och hjälpa svärmor i växthusen. Usch och fy vet inte hur jag ska göra och sambon säger "Gör som du vill". Ja men vad vill jag då ?

Nä nu är det bäst att gå och lägga sig sambon kom just och kolla att jag inte somnat i soffan.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilken trvlig blogg du har. Glad att jag hittade hit!



Vilken söt friggebod ni bygger. :)

2008-09-26 @ 01:12:08
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0