torsdagmorgon

I dag blir det ingen morgonpromenad :( A och jag ska till Öppna förskolan då "hinner" vi inte, vi skulle behöva gå upp ur sängen vid kl 6 även fast vi är vakna så tycker jag att sängvärmen är för skön då ;)
Jag kommer väl tro att det är fredag idag bara för att vi åker till öppna idag har ju bara varait på fredagar än så länge den här terminen. Det här är den enda torsdagen jag är ledig innan andra helgen i december vilket jag tycker är synd. Kyrkan har börjat med flera olika föräldrar/barn aktiviteter och på torsdagar är det barn rytmik vilket jag tror skulle passa A perfekt fast F som är hemma med A på torsdagar hade ingen "lust" att åka på det.

Jag längtar att få åka bil, har börjat lyssna på en ny bok.

Flammande skyar av Nora Roberts. Någon som har läst den ?Jag har inte kommit så långt ännu. Jag har den senaste tiden mest lyssnat på deckare, typ Camilla Läckberg.
Jag brukar lyssna på böcker när jag åker bil, tar mig inte tid när jag är hemma;) Åker ju ofta bil eftersom jag bor så till men nu när jag inte jobbat på ett år så har det inte blivit så mycket. Men nu när jag ska jobba rätt så mycket så jag har lånat den här här av en bekant.
Någon som har något annan att  rekommendera om jag hinner lyssna på någon mer bok ?

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hej, den boken har jag läst. Den var ganska bra!

2008-09-15 @ 21:14:03
URL: http://www.ninni-e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0