friggebodsbygge

I bland blir det inte som man tänkt sig ;( 
På dagen blev det däremot som planerat, jag har varit "fluortant" idag också =) 
Fast börja med att lämna blod, vi ska få en hälsobedömning på jobbet, så jag har idag allstå lämnat blod till en massa prover. Det gick bra även fast jag inte gillar att bli stucken. Ska iväg och cykla den 7 oktober och sen ska vi få en pratstund om hälsan. Jätte bra tycker jag även fast det också är lite läskigt, tänk om det är något som inte är bra.

Det är speedway idag så F är inte hemma, så jag hade tänkt ha en riktig blogg kväll =) Men med min vanliga otur så har internet trasslat ikväll =(  Det är en nackdel med att bo på landet långt från station.
Men nu ska jag läsa igenom alla dagens inlägg på mina favorit bloggar. Och kanske hitta några nya?

Fick en fråga om jag inte kunde lägga ut bilder på friggebodsbyggande så här kommer några.

 

Det bli bara en bild det går bara inte att få ditt den andra som jag tänkte lägga ut =(  Är det knas hos mig eller fler som har samma problem ?


Stora sonen varit ute och hämtat spillvirke och har nu tänt i kamin så nu har det blivit varmt och skönt. Lilla sonen sover gott. Just ätit en tomat från svärmors växthus. Nu känns det perfekt, tänk om bara internet ville sluta trassla. Har skrivit på det här inlägget en långstund men måste spara som utkast och slå av datorn och på igen och hoppas att man får en annan "ledning".

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad spännande! Blir det en "helt vanlig" friggebod? Eller har ni någon egen design på den? Skulle också vilja bygga en friggebod på min föräldrars sommarstugetomt, så att man fick något eget ställe att sova på när man är på besök! Finns ju många fina nu för tiden, och så får man ju plats med lite mer sedan storleken blivit utökad. Det gillar vi :)

2008-09-16 @ 23:01:27
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0