tisdag

Oj det har inte blivit något bloggande alls i dag!
Men först så har jag jobbat förmiddagspasset fram till kl 15. Skoj som alltid att vara där. När jag kom hem va ju mamma här (hon har sett efter A medans jag jobbat), så det blev det massor med prat, fick bla höra om en tjej som vi bägge känner ska gifta sig snart. Snälla mamma hade strukit all min tvätt =)
Efter maten så va A och jag ute på en promenad, det blev ju ingen morgonpromenad idag (åkte till jobbet kl 6.15, och då orkar inte jag med sånt;). Fast som vanligt den senaste tiden så är det väldigt mycket stoppande och upp plockande av saker han slänger på backen.
Just ligger dottern här brevid och ser på ett gammalt avsnitt av Vänner, kan inte låta bli att titta fast jag redan sett det åtminstone en gång. Så det blir inget bra skrivet inlägg, bara en massa uppradande av dagen :(

Kommentarer
Postat av: Petra

Verkar som om du inte är den enda som drabbats av bloggtorka =) Såg att fler hade det när jag surfade runt nyss. Men vad sjutton, man måste ju få pausa lite ibland, eller hur? =)

2008-09-02 @ 21:33:36
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0