090416

Gårdagenseftermiddag bestod av kakbak tll mamma, det blev kolakakor. Inte just detta recept men dom ser godare ut ;) mitt kommer från "Vår kokbok" och är helt ok dom också.

Sen i väg på v.v, gick inge bra idag heller (+0,1kg) inte mycket att orda om sa sambon. Vi vet ju vad som passerat munnen i helgen;) Jo javisst men ändå....har ju gått med stavaran 1timme á 4ggr den här veckan och det måste ju ha gjort lite nytta. Synd att jag vet att den kommande veckan kommer det bli svårt att få in en endaste promenad :(

Nu på förmiddagen har A och jag varit ute idet kalla och gråa vädret. A skulle bara ut och då va det bara att hänga på ;)  Det skada ju inte att vara ute ;)  Jag har krattat lite och sonen har sprungit ivägen ;) När han inte ville ha vart på gungan då förstås ;)

Idag kommer syster yster upp från småland. Till mammas födelsedag och mamma vet inget ;) Ska bli så kul att träffas även fast det inte va så länge sen =)


Kommentarer
Postat av: Nina

gah, vad tråkigt det är när det inte händer något på vågen! själv har jag inte vågat väga mig på ett tag då jag vet att jag gått upp igen! men jag ska försöka hårdköra nu fram till 22:a maj då det bär iväg till härliga grekland! =)



nästa vecka går det säkert vägen ska du se!

kram och lycka till!

2009-04-16 @ 13:25:35
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tack! Ja du vi är nog många som har objudna gäster hemma som smyger sig på oss. Jag har lyckats stå emot första dygnet och förvånade mig själv med att även ta mig ut och promenera :-) Härligt! Men så tittar jag in hos dig å läser om härlika kakor - vips vaknar kakmonstret i mig och viskar att vi ska länsa skafferiet och spilla upp ett glas med kall mjölk... Hallå?! Karaktären kom hit och hjälp!!!



Trevlig kväll!





Och jag kan bara gissa hur glad din mamma blir över överaskningen! Hoppas ni får det trevligt tillsammans!

2009-04-16 @ 19:11:15
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0