fredag =)

Äntligen fredag!  Eller !?!   Vi ska iväg på öppnaförskolan har vi tänkt. Det va ju länge sen pga påskhelgen och att vi va hos syrran en sväng. Men innan dess så ska jag fixa massor fråga mig inte hur jag tänkt :(  Mamma fyller ju år så vi ska dit direkt efteråt. Så ska fixa så vi har "packning" dit. Ha ombytteskläder och pyjamas, vällingen måste med, blir nog sent. Blöjor finns det där, bra.
Vad jag ska klä på mig vet jag inte heller.....Dom som känner mig blir inte förvånade, vet aldrig vad jag ska klä på mig.....Har en kjol på gång men vilken överdel.....Stora frågor ;)

Ser ut att bli fint väder. Härligt!

Va iväg igår och träna efter allt kakbak......Jag som brukar tycka det är jättekul att träna va inge sugen alls. Försökte verkligen bli på bra humör men men fick inte någon "gnista".  Körde först ett pass Team power ( styrkteträning i grupp) och sen Yoga på. Nu är det bara en vecka kvar på terminen så jag hoppas jag får till det nästa vecka. För det är ju egentligen KUL att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0