kall söndagmorgon

Usch och fy vi har minus grader :-(    Redan i går kväll så sjunk det ner till minus 3 och nu på morognen är det lika. Det blir att skrapa bilrutan innan man kan åka till jobbet.

Jobbdax idag igen allstå. Arbeta med en ny tandläkare i går (samma idag). eller ny och ny, ny på det här stället, men det märktes inte. Hon verkar vara en sån som man vill jobba med fler gånger ;) 
Hoppas det inte blir en så lång dag idag för om dom inte har blivit sjuka så ska vi ha matgäster i kväll. Blir grillat !  Fast jag litar helt och fullt på att sambon har städat och fixat lite innan och maten är jag också lugn för. Han får sätta fart på dom stora barnen om han inte hinner själv ;)  Fast jag trodde att vi hade mer potatis kvar än det va så jag måste stanna och köpa mera. Trots över 2000 på Willy´s igår inga potatisar med hem :(

Har varit dåligt med dator tid ett tag nu få se om jag hinner runt på min bloggrunda i kväll,  i veckan som kommer har jag också det fullt, jobbar mån-ons på mån kväll är det träning, tisdagkväll kurs i barnolycksfall, onsdag är det riktigt körigt för då är det både kalas och viktväktarna.......Men vill ju veta vad mina bloggvänner har för sig =)

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, visst är det lustigt? -man storhandlar och ändå så fattas det något? , det är lika jämt, jämt..



ha en bra kväll, vi får hoppas att tempen håller sig över nollan nu! kram

2009-04-19 @ 20:18:11
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0