onsdagsmorgon

Blä nu har A börjat sova dåligt igen :(  Jag blir så trött också som inte får sova....... Han vaknar innan vi hunnit somna och inget, och då menar jag inget får honom att sluta vara ledsen tills vi ger honom flaskan (man tycker att nappen skulle kunna duga, åtminstonne tills vällingen är klar, men icke). Sen hinner han vakna en gång till innan dom andra som jobbar  börja tänka på att gå upp och han vill gå upp innan sju. Då lägger han i från sig napp och trasa, idag kom han med min morgonrock och ville på det visa att nu ska vi gå upp ;)

Idag har dotten fått magsjukan stackarn. Hon har tid hos tandläkaren (hon lär inte få någon ny tid för koll efter tandställningen förrän om en månad) och så har hon tänkt klippa håret när hon va i stan. Så hon är inte glad. Hoppas hon bara blir frisk till lördag för då ska hon och ett gäng till Stockholm på Twiligt träff. Något hon har planerat och pratat om länge.

Idag ska mormor komma och se efter A medans jag jobbar och jag tror hon får göra det även fast han har syrran hemma. Vill ju inte att A ska bli magsjuk igen så det är ju bäst att dom inte "pussar" på varann för mycket.....

Undrar om det är sviter efter magsjukan som gör A så hungrig att han  vill ha välling (flera gånger) på nätterna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0