onsdagsmorgon

Idag blir det lite jobba av igen. Hade A gått hos dagmamma eller dagis så hade han fått varit hemma idag med men eftersom jag har snälla mamma som ställer upp så kan jag jobba.
Han har inte kräkts sen igår natt. Men är fortfarande inte så sugen på att äta.

Idag har vi det lite varmare ute men är i stället grått. Hoppas det blir fin väder =)

Ska i kväll gå på kalas (om A orkar förstås). Det är syrrans ena tjej som fyller 15 år. Oj så tiden går, hinner inte med......

Nä nu luktar det som det är blöjbytardax =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen! Åter tack.. det gick bra och det var inte så illa med tänderna som jag fått reda på.. De var jätte duktiga och jag fick bestämma själv takten. Kändes som de pratade med ett lite barn.. Nästa gång ska de prova att laga ett lite hål som inte kommer att ta så lång tid..



Men då skulle jag få lugnade.. Hoppas bara att jag är lika stark då...



Kramar om dig...

2009-04-22 @ 15:18:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0