ring telefon !

E som har hand om barnomsorgen här i kommunen ringde när jag va borta. Mamma svara och sa att jag skulle vara hemma efter kl 13. Och då skulle hon ringa igen. Så ring nu människa !  Jag är så fundersam, funderar på allt mellan hopp och "förtvivlan".  Hon hade ju möte med den som jag vill att A ska få vara hos arbetsledare igår och då skulle dom diskutera hösten placeringar av barn.

Update;  Ännu har ingen ringt, så från kl15 så har jag ringt men då har det bara varit upptaget. Men precis nyss så svara telefonsvararen och sa anknytning .... har gått för dagen återkommer i morgon kl 8. BLÄ så besviken jag blev är ju sjuk nyfiken/fundersam på vad hon ville.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas de ringer idag så du slipper fundera mer. :-)

2009-04-30 @ 06:10:18
URL: http://hannadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0