solsken

Ser ut att bli en kanon dag med tanke på vädret. Fortfarande minus grader men himlen är blå och solen skiner. Och jag jobbar, någon som blev förvånad ;)

A ska vara hos mormor och morfar, mest morfar för mormor ska bort på lunchen till några kompisar till henne. Kul!
 Jag ska ut till två skolor och prata tänder med 6-åringarna och dom som går i 4;an. Vi brukar vara två som åker ut men igår ringde dom från jobbet och sa att den andra va sjuk :(  Lite "läskigt" att vara själv men det går nog bra. Vi har delat upp att hon pratar med dom större barnen och jag visar tandborstning där och tvärtom med dom små. Men jag ska nog kunna prata med dom stora också, har overheadblad som vi visar och pratar till med dom stora.

Kommentarer
Postat av: Petra

Håller med, det verkar bli en underbar dag!!

2009-04-01 @ 07:37:21
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0