tisdag

Idag har som sagt tvättmaskinen gått för fullt.
 Men A mår nog bättre, inte kommit något. Men när vi hade ätit kvällsmat så hade han fått i sig en halv banan, 6 småtomater, en kvarts sleverpastejsmörgås och vatten, på hela dagen så då gjorde vi en flaska välling som han fick sitta och dricka. Men det va bara drygt halva som han ville ha.  Men sen till kvällen gick det i en hel flaska. Känns bra man blir ju orolig om dom små älsklingarna inte äter.

Sambon och jag har varit i väg på Röda korsets barn olycksfall kurs andra hälften. Idag blev det lite mera "action" fick leka lite. Jag hade tex fått en skärskada på armen, som nu är fixad ;)  Tycker egentligen inte om att leka så där.

Har varit en bilolycka bara några hundra meter härifrån imorse. Tycker sånt är jobbigt, jag börjar tänka och blir orolig för mina nära och kära.  Min dotter stod vid busshållsplatsen här utanför när det hände. Har lika gärna kunnat hänt där.....Ja ni hör hur jag har funderat i dag. Usch och fy.
Har även tänkt på familjen till personen som dog.
Mina bekymmer blir verkligen små när man tänker på sånt här. Vad spelar det för roll var A kommer att få barnomsorg, att torka lite kräk, att jag väger lite för mycket osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0