2*tidningar

Innan åskan började härja här hemma :(  Så hämta dottern posten. Om jag ändå hade haft möjlighet att krypa upp i soffan då hade jag varit nöjd =)



För det kom 2 nya tidningar =) Hoppas att A somnar bra ikväll (han har inte sovit någon middag idag), Sambon ska bort då ska jag titta i dom =)

Det kom även en avi på att croocs skorna som jag vann hos engla har kommit  till utlämningsstället. Tyvärr blir det ingen resa dit idag :(   Fick också ett kort från viktväktarna att dom ville se mig igen nu efter sommaren ;)  Men med mina arbetstider kommer det bli svårt att få till det.


update; tyvärr har klockan gått fortare än mig ;)  Har inte blivit några tidningar lästa :(  Hoppas på mera tur senare i veckan. I morgon ska jag jobba dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0