dammsugare

Det blev bråttom i morse, vi skulle till stan =)  Så efter frukost va det bara duscha och sen iväg. Va in en snabb sväng här innan frukost och då tänkte jag att jag kan skriva senare, men det missa jag :(

Har som sagt varit in en sväng till stan. Så nu äntligen har vi köpt ny dammsugare, den gamla är nu sämre än sämst :(  Det blev en Philips. En röd!



Så nu kommer det att bli kul att dammsuga igen ;)


Sen blev det en sväng till Gränbycenrum där dottern köpte jeansleggings på Vero Mode. Själv såg jag en snygg jeanstunika på GinaTrico, men det blev inget köp.


Det blev ett besök på kina och asiatsik buffé innan vi åkte hem så nu står magen i fyra hörn ;)  Mumsigt är det, på det stället vi va ingick även sushi. Det har jag bara provat en gång tidigare, men nu åt jag och tyckte det va gott =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken häftig dammsugare, snygg röd färg!

Hoppas du får en mysig kväll :-)

2009-08-30 @ 19:13:58
URL: http://kruumelur.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..

nämen.. just en sådan vi har.. har haft den två år till jul... superbra är den.. :)

sedan är det ju snygga fälgar på den med, haha...;)



KRAM

2009-08-31 @ 01:11:47
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0