inne frukost :(

Bråttom bråttom, ska strax åka och jobba. Gillar inte att börja halv 11 som tur är kommer jag bara ha ett sånt skift varann vecka när jag börjar jobba.  Hinner inget förre bara stressa :(  Idag har jag ändå tur och har barnvakterna hemma så jag behöver inte åka iväg tidigare med A.

Idag är vädret sådär, så för den delen är det helt ok att jobba ;) 



A fick kritor och ritblock när han fyllde år. Passa jätte bra att ta fram igår när vädret inte va lika kul och vi va lika mycket inne som ute. Tidigare har vi mest "bott" ute ;)
Imorse va första gången sen sommarlovet börja (tror jag) som vi frukost inne :(

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med en ny läsare, eller iaf kommenterare ;).



Vilken söt blogg du har!

Ja dagis är lite ångestladdat så det känns verkligen skönt att hon verkar gilla det än så länge :). Hur gammal är din lilla?



2009-08-12 @ 12:06:31
URL: http://fiansess.blogg.se/
Postat av: melina

Jag vet vad du menar med "bo" ute :) Vi också! Men idag har det bara regnat.

2009-08-12 @ 19:25:40
URL: http://modespots.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0