ondsag

Blev inte så mycket mera gjort igår...Regnet öste ner och det blåste massor på eftermiddagen/kvällen.

Men idag bär det av till stora staden =)  Min mamma följker med och har A dom minutrarna som mammografin tar sen ska vi springa på "stan". Ska bli jätte kul vet inte näår mamma och jag gjorde det sist.

Hoppas göra några fynd. Vore kul med lite nya kläder när man ska börja jobba. Visseligen bytter jag om till arbetskläder när jag kommer fram till jobbet och åker bil själv dit, men ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hopp...



usch ja.. jag förstår din ångest över att börja dagis.. när börjar A?? eller blir det dagmamma ?? jag hoppas på att vi får vårdbidraget som vi sökt.. då blir stina hemma i 1½ år till.. det skulle kännas fint..

kramisar

2009-08-19 @ 19:48:20
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0