onsdagskväll

Så där nu har mamma och pappa åkt. Det blev heldag, roligt. Tyvärr så har det regnat nästan hela tiden så det blev varken cykeltur eller promenad. A och jag va i allafall ute en sväng innan dom kom. Med regnkläderna på så va det inte så "farligt", gick och hämta posten. Idag kom toningen och moussen som jag beställde från www.forhair.se i måndags. Snabbleverans trots att det står att det ska ta 3-4 dagar.

Trevligt att ha mamma hemma och hinna prata en massa bara hon och jag. Han med både viktiga saker och lite skvaller ;)  När dom andra börja dyka upp så blev det dax för mat. Vi grilla trots regnet. Sambon hade den stora turen ;) Men lite tur hade han i allafall, det va nästan uppehåll nästan hela tiden. Solen sken till och med ett tag så vi tänkte nästan sitta ute ett tag. Men nej vi satt inne så det

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

jag har med haft mamma besök här idag..:)



kram

2009-08-26 @ 22:21:04
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0